Tuesday, July 7, 2015

Väljakutäis nostalgiat


Ühel natuke sombusel ja päeval kiirustasin läbi linna, et jõuda bussi peale. Järjekordselt. Pilved ähvardasid iga hetk rebeneda ja oma sisu valla päästa. 

Aga siis ... 

Aga siis jõudsin Vabaduse väljakule ja mida ma nägin - vanad Ikarused kõik reas. Värvilised, läikivad, uhked pensionärid. Mu kiirus kahanes, tempo aeglustus kuni jäin sootuks seisma. Mõtlesin parajasti, et mida teha, kuidas jäädvustada seda vaadet. Telefon mul pilti ei tee, seebikarpi pole. Õnneks, tuli mulle äkki meelde, oli mul kotis siiski üks "seebikarp" - vana sõber Voigtländer Bessa 66. 
Ja nii tore oli see, et kaameras oli sees film, mis oli tootmisest siis, kui mina veel ühega neist bussidest kooli sõitsin. 

Nüüd on film ilmutatud ja tulemus siin. Teadsin, et Voigtländer veab harva alt, tuli vaid loota, et ka film töötab. 

Film: Ilford FP4+ 
formaat 6x6
ilmutatud Rodinaliga, lisatud bensotriasooli








No comments:

Post a Comment